Activitats de Nadal

El passat 20 de desembre l’Institut Maçanet de la Selva va acomiadar l’any celebrant una jornada d’Activitats de Nadal molt variada. A la primera franja horària, els alumnes van rebre les notes del primer trimestre i van tenir temps per fer l’amic invisible i esmorzar amb la seva tutoria. Després i durant tot el matí, es van disputar diferents partits de bàsquet i de futbol, que eren eliminatòries per finalment enfrontar-se a la selecció de professors i professores.

Una altra activitat va ser el Concurs de Talent de Nadal on els participants van mostrar els seus talents: cantar, ballar, fer màgia. El concurs es va  dur a terme en dues sessions: una on participaven 1r i 2n i una altra per 3r i 4t.

El Concurs de 1r i de 2n el van presentar en Saúl Rigau i en Marc Prats, i teníem al control de so i imatge a l’Eric Platero i en Belal Margoum. Amb aquest equip dirigint l’espectacle, els espectadors van poder gaudir dels següents talents:

Noelia León (1r). Ball Electro mix

-Lola Machado (1r). Cançó “Con la miel en los labios” Aitana

-Samara Sánchez i Gisela campos (2n). Ball Bachata

-Itziar Escaño (1r). K-pop, Solo de Jennie.

-Andreu i Eloi Navarro (2n). Canço Hermanos Youtube

Els alumnes de l’Optativa de música de 2n també van fer una col·laboració interpretant una nadala.

Pel que fa al Concurs de 3r i 4t, els presentadors eren la Daniela Burca i l’Aniol Bancells, i  la imatge i so eren a càrrec d’en Gerard Quintana i en Víctor Gómez. Van fer un treball molt professional! Hi va haver 7 concursants:

-Pau Garcia (4t). Màgia amb humor.

Aminata Jabbi (4t). Cançó “Zendaya” de Cyrill Kamer

-Joel Pérez. Cançó “Television / so far so good” de Rex Orange

-Aran Cárdenas i Abdou Dembelé. Ball estil drill

-Xènia Deulofeu i Lia Cárdenas. Cançó “business” d’Eminem

-Eva Pérez. Ball: hip-hop

-Arnau Andrés. Cançó: rap “Dragon Ball” de Porta

El jurat va decidir que les guanyadores del concurs de talents fossin la Itziar Escaño de 1r i l’Eva Pérez de 3r. Elles van rebre un val regal cada una gentilesa de l’Ampa per bescanviar als establiments col·laboradors: Espai bikes, Puntiseguit, TDM i Gràfiques Maçanet.

Agraïm la col·laboració de l’AMPA.

Finalment, després de les paraules de la nostra directora Alícia Fernández desitjant-nos unes bones festes a tots i totes, l’equip de docents també va voler mostrar els seu talent, i van “regalar” a l’alumnat  la interpretació de la nadala “Quan somrius “ de Josep Thió i també una adaptació d’una famosa cançó de la Shakira. Tot i que els faltava una mica d’afinació i assaig, va ser una bona sorpresa per l’alumnat.