SORTIDA AL MACBA

El passat dijous 15 de desembre els alumnes de 3r i 4t van anar a Barcelona a fer una visita al museu MACBA (Museu d’Art Contemporani de Barcelona). Els alumnes es van dividir en dos grups, mentre el primer estava fent la seva visita al… Llegeix més»

Activitats de nadal

Dijous 21 de Desembre-
De 8:00 a 9:00h
Tots els alumnes de l’institut, inclosos els de 4t ESO és reuniràn per tal de fer un Mannequin Challenge de com és un dia a l’institut
De 9:00 a 10:30h
Els alumnes de 4t es repartiran per grups a les aules… Llegeix més»

Sortida a La Fageda

Els alumnes de 1r i 2n ESO van anar de sortida el dia 16 de desembre a la Fageda i als volcans d’Olot.
La Fageda és una granja de la Garrotxa que ofereix una varietat de 21 iogurts i postres làctics. És el segon fabricant de… Llegeix més»

Xerrada Mossos a 4t ESO

Avui Dimarts 20 desembre , han vingut els mossos d’esquadra a fer una xerrada sobre la VIOLÈNCIA MASCLISTA . Per ensenyar als alumnes de 4t d’ESO petits senyals d’alerta on puguin detectar si tenen una relació de parella en la que comença aparèixer violència masclista… Llegeix més»

Xerrades “Sigues Tu”

Dipsalut ofereix activitats formatives als professionals que treballen en els àmbits de la protecció i la promoció de la salut. L’objectiu és facilitar l’aprenentatge continuat per tal que es puguin actualitzar constament els coneixements i adquirir noves competències. D’aquesta manera s’aconsegueix millorar el disseny, la… Llegeix més»

Sortida el MACBA

Us informem que el dijous dia 15 de Desembre el alumnes de 3r i 4t d’ESO assistiran al museu d’Art Contemporani MACBA de Barcelona.
Us recordem que es tracta d’una activitat realitzada durant un dia lectiu en cas de no assistir s’haurà de justificar-ho.
Us passem la… Llegeix més»

FORMACIÓ “DE TU A TU”

Els mossos d’esquadra vindràn al centre els dies 21 i 29 de Novembre per donar informació a un grup alumnes de 3r d’ESO, sobre les xarxes socials entre altres temes. Després, els alumnes de 3r aniràn a les classes de primer i explicaràn el que… Llegeix més»

Castanyada curs 16/17