ATURADA GENERAL 3 D’OCTUBRE

Aquest centre s’ha adherit a l’aturada general del dia 3 d’octubre convocada per la Taula per la Democràcia, en protesta pels incidents que han causat més de 700 ferits de Catalunya, fruit de l’actuació de la policia espanyola durant les votacions de diumenge 1 d’octubre.

En conseqüència, el centre romandrà tancat durant tot el dia. Us preguem que disculpeu les molèsties.

La Direcció.… Llegeix més»

MURAL 4t ESO

Avui els alumnes de 4t d’ESO de l’optativa de plàstica han començat el projecte del mural que porten temps planejant.[slideshow_deploy id='2225']… Llegeix més»

TORNADA DE LLIBRES

Avui, dia 13 de juny, els alumnes de 4t d’ESO han retornat els llibres del programa de reutilització. Si els llibres estan en bon estat, es pot pasar a recuperar la finança el proper dimarts dia 21 de juny de 10 a 12h. En el… Llegeix més»

TREBALL CVE

Els alumnes de 4t d’ESO van fer un projecte de fotografía artística per l’assignatura d’ètica. Aquestes són algunes de  les fotos i el significat en paraules dels mateixos autors. Les podreu trobar també a l’instagram del centre.
Júlia Barceló: “Aquesta foto no té un gran signficat,… Llegeix més»

EDUCACIÓ ALIMENTARIA I HÀBITS DE VIDA SALUDABLES

Aquest projecte, impulsat per la professora Sílvia Franch, pretén contribuir en l’educació alimentària i promoure hàbits de vida saludables i responsables amb l’entorn i amb un mateix, d’una manera activa i dinàmica, integradora, inclusiva, responsabilitzadora, didàctica, enriquidora tant a nivell personal com a nivell pràctic,… Llegeix més»

FINAL DEL 3r TRIMESTRE!

Avui dia 3 de juny, deprés d’unes llargues setmanes d’exàmens, treballs i una pila de deures, s’acaba el 3r trimestre. Ja ha tornat la calor. Ànims que d’aquí a pocs dies això s’acaba i podrem gaudir de l’estiu.

Tania González i Alba Dublino.

RECOLLIDA DELS GRADUATS!

Els alumnes de 4t d’ESO que ho aprovin tot al juny, podran recollir el resguard del seu títol d’ESO el dia 22 de juny   d’11 a 14h a consergeria . Caldrà portar el DNI (o NIE) original.

Tania González i Alba Dublino.

PORTADA DE L’AGENDA CURS 2016-2017

La guanyadora del concurs de la portada de l’agenda 16-17 ha estat l’Elsa Martínez de 3r d’ESO. A continuació podeu observar el dibuix guanyador i el resultat de les votacions.