SORTIDA AL MACBA

El passat dijous 15 de desembre els alumnes de 3r i 4t van anar a Barcelona a fer una visita al museu MACBA (Museu d’Art Contemporani de Barcelona). Els alumnes es van dividir en dos grups, mentre el primer estava fent la seva visita al… Llegeix més»

Activitats de nadal

Dijous 21 de Desembre-
De 8:00 a 9:00h
Tots els alumnes de l’institut, inclosos els de 4t ESO és reuniràn per tal de fer un Mannequin Challenge de com és un dia a l’institut
De 9:00 a 10:30h
Els alumnes de 4t es repartiran per grups a les aules… Llegeix més»

Sortida a La Fageda

Els alumnes de 1r i 2n ESO van anar de sortida el dia 16 de desembre a la Fageda i als volcans d’Olot.
La Fageda és una granja de la Garrotxa que ofereix una varietat de 21 iogurts i postres làctics. És el segon fabricant de… Llegeix més»

Xerrada Mossos a 4t ESO

Avui Dimarts 20 desembre , han vingut els mossos d’esquadra a fer una xerrada sobre la VIOLÈNCIA MASCLISTA . Per ensenyar als alumnes de 4t d’ESO petits senyals d’alerta on puguin detectar si tenen una relació de parella en la que comença aparèixer violència masclista… Llegeix més»