ELS PLANETES TERRA DE 1r D’ESO

Aquest trimestre, dins l’assignatura de Socials, ens hem dividit per grups i cadascun ha creat el seu planeta Terra o bola del món. Ho hem fet amb un material molt senzill: amb paper maixé, que és una pasta molt útil, cola i aigua.
Primer… Llegeix més»

TECNO: UNA ESTRUCTURA SORPRENENT!

Els alumnes de tercer d’ESO, a l’assignatura de Tecno, hem fet una activitat que ens ha deixat a tots, bocabadats.
La pràctica ha consistit en construir una estructura ( la base no podía ser més gran de 30 x 30 cm.) feta només amb paper de… Llegeix més»

Les eines de tecno en un mural

A l’ assignatura de Tecno la professora, Neus Puigdemont, ens va proposar aprendre les eines dibuixant-les. Un cop estudiades i a partir d’una fitxa, vam decidir fer-ne un mural. Després de dibuixar-les, pintar-les i posar-hi el nom corresponent, vam acordar penjar-lo a la classe.
Així sí… Llegeix més»

Es busca mascota per a la nostra biblioteca!

Tenim una nova biblioteca al centre. Ara només falta tenir-ne la mascota que l’apadrini. És per això que s’ha creat un concurs destinat als alumnes de primer i segon d’ESO. Ells seran els encarregats de dibuixar-les.
L’objectiu és crear un mascota que reculli tots els valors que… Llegeix més»

VOLEM UN LOGO PER AL NOSTRE INSTITUT !

Per participar al concurs caldrà dissenyar un logotip per al nostre centre. Aquesta feina es destina només als nostres alumnes de tercer i quart d’ESO.
El logo es dibuixarà i es pintarà, usant qualsevol tècnica, en un    format A4.
La participació en el concurs pressuposa l’acceptació… Llegeix més»