Proves diagnòstiques i de final d’etapa a l’ESO

El Consell Superior d’Avaluació del Sistema Educatiu porta a terme les proves d’avaluació diagnòstica a l’alumnat de quart curs d’educació primària i de segon curs d’educació secundària obligatòria.
Aquestes proves són una activitat educativa i, com a tal, tenen caràcter obligatori, atès que estan configurades com… Llegeix més»

8 de març

8M hem donat visibilitat a grans dones i les seves proeses, la seva recerca en el camp de la ciència i una mica més de la seva contribució a la ciencia.

Jornada de portes obertes

El dia 4 de març a les 15.30h es faran les portes obertes a l’Institut de Maçanet per tal que els alumnes i les seves famílies coneguin el centre educatiu. Les portes obertes es faran a l’Escola Les Arrels, que és on aniran els alumnes de 1r… Llegeix més»