Calendari del dia 22 de desembre

Us informem que les vacances de Nadal comencen el divendres 23 de desembre de 2016 i s’acaben el diumenge 8 de gener de 2017. Les classes tornen a començar el dilluns 9 de gener de 2017 a les 8 del matí.

Abans de començar les vacances el vostre fill/a rebrà l’informe d’avaluació, amb les notes aconseguides al 1r trimestre d’aquest curs. Aquest butlletí s’ha de tornar signat el mes de gener.

L’horari i activitats del dijous 22 de desembre queden alterades de la manera següent:

• Alumnes de 1r i 2n d’ESO:

Arriben al centre a les 8:00. A les 8:15, sortiran de l’ institut acompanyats de professors i aniran a peu cap a Cabrianes. A les 9:00 assistiran com a espectadors a l’espectacle “Els Pastorets” que oferiran els alumnes de 4t d’ESO, amb la col·laboració d’un grup d’alumnes de 1r d’ESO. Un cop acabi la sessió teatral, tornaran en bus cap a l’institut. A l’institut faran una activitat nadalenca i a les 12:00 podran participar a la xocolatada que els alumnes de 4t fan per recaptar diners pel seu viatge de final de curs (Es posaran en venda prèviament uns tiquets per poder consumir la xocolata desfeta i la coca). A les 13:00 s’acabarà l’activitat i els alumnes ja podran marxar cap a casa.

• Alumnes de 3r d’ESO i batxillerat:

De les 8:00 a les 9:00 faran una sessió de tutoria: amic invisible,…. A les 9:15 sortiran de l’institut acompanyats de professors i aniran a peu a Cabrianes. A les 10:30 assistiran a la segona sessió de l’obra “Els Pastorets”. A les 12:00 tornaran en bus a l’institut i a les 12:15 s’incorporaran a la xocolatada que els alumnes de 4t fan per recaptar diners pel seu viatge de final de curs (Es posaran en venda prèviament uns tiquets per poder consumir la xocolata desfeta i la coca). A les 13:00 s’acabarà l’activitat i els alumnes ja podran marxar cap a casa.

Els autobusos del transport escolar recolliran els alumnes transportats a les 13:15 a l’institut.

Us desitgem un molt bon Nadal i molt bona entrada a l’any 2017.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *