Tot està a punt per a la gran Diada de Sant Jordi

Professors i alumnes ultimen tots els preparatius perquè la Diada de Sant Jordi sigui tot un èxit.

El dijous 23 d’abril, de 8 a 10 del matí, professors i alumnes realitzarem nombrosos tallers, des de cuina fins a origami, des de dansa fins a escacs. L’ alumnat tindrà la possibilitat d’ escollir el que més li agradi.

A les 10 del matí  anirem a la plaça de Catalunya a fer un esmorzar de germanor, amb la col·laboració de l’AMPA.

A les 11 i fins a les dues del migdia participarem plegats als actes centrals de la Diada, al teatre de l’Aliança on es farà el lliurament de premis, actuacions artístiques, recitals poètics, projeccions de vídeo, etc.

El divendres 24 d’abril a les 12 del migdia tornarem a l’Aliança per veure l’estrena de l’adaptació del musical Mar i Cel, de Dagoll Dagom, amb la interpretació d’alumnes de 3r i sota la direcció del professor Carles Peya.