Els dilluns i dimarts oberts

Descripció

Els dilluns i dimarts oberts neix com a resposta a les necessitats observades a la nostra comunitat i en coherència amb l’ideari de centre, que promou el creixement personal com mitjà i objectiu d’educar persones.

L’activitat consisteix en què els alumnes pugui demostrar les seves aptituds i capacitats extracurriculars a la resta de companys fent servir la metodologia d’aprenentatge i servei. Els alumnes de 4t tenen l’opció de fer el servei comunitari a l’Aula d’estudi assistit, que és una de les activitats de el dilluns i dimarts oberts.

L’activitat per tant es concreta en què alumnes més grans ofereixen diferents activitats a la resta de la comunitat de forma altruista els dimarts a la tarda.

Fomentar els valors de solidaritat, cooperació, responsabilitat i esforç.

Millorar la convivència al centre.

Reforçar les dificultats d’aprenentatge d’alguns alumnes.

Millorar les habilitats d’alumnes amb risc d’exclusió social.

Temporització

Els dilluns oberts:

-Hip-Hop, Jazzfunk, Comercial dance, al llarg de tot el curs.

-Robòtica, al llarg de tot el curs.

Els dimarts oberts:

-Hip-Hop, Jazzfunk, Comercial dance, al llarg de tot el curs.

-Estudi dirigit

-Pàdel