Àmbit Artístic

Què fem i com ho fem?

El Departament d’Artístic participa de la vida del centre projectant i desenvolupant els nostres llenguatges artístics propis junt amb al resta de projectes implementats al centre així com projectes puntuals i exclusius de cada matèria.

Les dimensions que es desenvolupen a les nostres matèries ajuden als nostre alumnat a desenvolupar eines d’expressió pròpies i diferencials que alhora que promouen l’autoconeixement i el descobriment de l’altra, proporcionen un bon recurs per al  treball dels valors de  cohesió i enriquiment dels grups.

Organització

D’acord amb la legislació vigent i en virtut del decret d’autonomia de centre, el Departament Artístic ha resolt organitzar el currículum de la següent manera:

1r d’ESO

Visual i Plàstica

2n d’ESO

3r d’ESO

Música (optativa)

Visual i Plàstica

4t d’ESO

Música (optativa de modalitat)

Educació Física

Visual i Plàstica ( optativa de modalitat)

Música Visual i Plàstica Educació Física

.

Recursos didàctics
El Departament Artístic ha desenvolupat nombrosos recursos pedagògics i participa de diversos projectes interdisciplinaris amb l’objectiu d’enriquir al màxim el procés d’ensenyament – aprenentatge i garantir el millor assoliment de les competències que li són pròpies.

Les activitats al nostre departament van relacionades amb l’assoliment de les dimensions corresponents.

Dimensió percepció i escolta ( i creació)

Dimensió interpretativa

Dimensió Social i cultural

Les nostres activitats formen part d’un context també de centre i d’entorn així que es programen tenint en compte aquests altres eixos vertebradors.

Participació en projectes interdisciplinars

1 ESO: L’Hipàtia mira al cel

Projectes propis

El Musical

Olimpíada Atlètica

Actuacions pels actes del centre per Nadal i Sant Jordi

Projectes de centre
El MusicalEls Dimarts Oberts

Des del Departament Artístic es dóna un pes especial a les sortides de caràcter pedagògic. Tot i que intentem adaptar-nos al context actual i sent conscients de les despeses que generen altres sortides emmarcades dins els projectes de centre.

1r d’ESO

2n d’ESO