Sexe responsable

La llevadora Maria José López i l’infermera Lourdes Martínez han realitzat un taller juntament amb els alumnes de 3r d’ESO sobre sexe responsable com a activitat de promoció de la salut en el marc de la matèria de Biologia i Geologia.

IMG_9297

Mentre a classe estudiem l’anatomia i fisiologia de l’aparell reproductor femení i masculí, les professionals de la salut han completat els continguts de la matèria enfocant el taller en la prevenció de l’embaràs i de les malalties de transmissió sexual.

IMG_9301

Els alumnes han tingut l’oportunitat de consultar tots els seus dubtes i desemmascarar els mites més estesos sobre mètodes anticonceptius i de prevenció de malalties de transmissió sexual.