Programa de la Festa de Sant Jordi 2016

El proper Dilluns 25 d’abril l’Institut Hipàtia d’Alexandria celebra la Gala de Sant Jordi 2016!

Les dues primeres hores els alumnes realitzaran al centre diversos tallers:

• Anem al riu: participació al Projecte Rius
  • Pentinats amb trenes
  • Balls
  • Karate
  • Futbolset
  • Origami
  • Punts de llibre
  • Maquillatge
  • Hoquei herba
  • Grafitti del Far d’Hipàtia
  • Braçalets i samarretes personalitzades
  • Pitxi i bèisbol

Posteriorment anirem tots al Parc de Catalunya per fer l’Esmorzar de Gala que els alumnes de 2n d’ESO han organitzat i gestionaran en el marc d’un projecte impulsat per la matèria de castellà. Un any més gaudirem de la col·laboració de l’AMPA.

Seguidament ens desplaçarem al Teatre Ateneu de l’Aliança per assistir i participar de tots els actes centrals de Sant Jordi, interpretacions artístiques, projecció de vídeos, recitals literaris i lliurament de premis.

Programa d’actes de la Gala Sant Jordi 2016