Motors a punt per a la Festa Esportiva 2015!

La festa esportiva arriba a l’Hipàtia d’Alexandria aquest dilluns 21 de desembre!

L’objectiu d’aquesta festa és gaudir de l’esport en equip, tot l’Hipàtia junts per tal de cuidar la nostra salut d’una manera més divertida. Per tant, tots els alumnes i professors s’han involucrat en ella d’una manera directa i participativa per a la pràctica de l’activitat física a les diferents estacions esportives. Aquesta celebració es realitza per 3r any consecutiu a la pista poliesportiva exterior del pavelló  i dins el pavelló de Lliçà d’Amunt.

La festa compta amb els esports més comuns realitzats a la matèria d’educació física: Bàdminton, futbol, balls, voleibol i bàsquet. La durada de cada estació esportiva serà de 25 minuts. Una de les novetats més destacades és que hi haurà més participació femenina de la que hi va haver a l’edició anterior. Per això els alumnes de 1r cicle competiran entre ells i els de 2n cicle també. Tan sols hi haurà una de les finals de futbol on la victòria es disputarà entre l’equip  guanyador de 1r cicle i l’equip guanyador de 2n cicle.

Cada classe compta amb una samarreta de diferent color per poder distingir els diferents equips:

1rA: Blau 1rB: Verd
2nA: Groc 2nB: Vermell
3rA: Taronja 3rB: Gris
4tA: Blanc 4tB: Negre

Doneu una bona ullada als cartells que tenim penjats per l’Institut, així com recordeu agafar l’horari del díptic informatiu que des de la matèria d’Educació Física se’ns ha lliurat aquesta setmana. Poseu-vos la samarreta del vostre color i … Dilluns cap a l’Hipàtia a fer esport!!!

Tots els pares i mares que vulgueu venir a fer de públic i animar als vostres fills i filles hi sou convidats!