L’optativa de Teatre presenta el seu treball

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

El divendres 29 de febrer, la quinzena d’alumnes de 2n d’ESO que durant el primer quadrimestre han fet la matèria optativa de Teatre han presentat el seu treball, la representació d’una adaptació dels tradicionals Pastorets. Per tal que tot l’alumnat de l’Hipàtia pogués gaudir d’aquests treball, es van portar a terme dues actuacions en una de les grans sales de què disposa l’equipament municipal de l’Escola de Música.

.

Els nostres joves actors i actrius van viure l’experiència amb els nervis típics d’aquest tipus de situacions, però van sobreposar-se i  van merèixer l’aplaudiment generals dels assistents. Amb l’optativa de Teatre perseguim tres objectius clars: d’una banda, propiciar i millorar l’expressió oral en llengua catalana del nostre alumnat; en segon lloc, proporcionar les beceroles de la pràctica teatral; i per acabar, i potser aquesta sigui la principal finalitat, procurar que tots els alumnes que passin per aquesta optativa s’adonin de la importància que té i tindrà en el seu desenvolupament personal el fet de donar la cara i d’expressar-se en públic.

Volem agrair a l’Ajuntament i a l’Escola de Música la bona disposició i facilitats a l’hora de cedir-nos el local.