Iniciem l’educació viària a 3r d’ESO

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Dimecres passat, dia 9 de desembre, el nostre alumnat de 3r va fer la primera sessió d’Educació Viària a través del Servei Català de Trànsit.

El taller va consistir en una sessió teòrica que es va fer a l’aula de cada grup classe i la part pràctica es va fer a la Plaça Catalunya propera al centre. En aquesta segona hora l’alumnat que va voler va poder conduir una motocicleta amb la orientació i suport individual dels dos talleristes.

Des d’aquí volem agrair la participació de la Brigada Municipal en el muntatge del tancament de la plaça, el suport de Protecció Civil a més de la gestió de la Míriam Ferré des de l’Ajuntament.

En el Pla d’Acció Tutorial (PAT) de 3r, l’Educació viària és un dels aspectes a treballar al llarg del curs i és la continuïtat del treball que ja van iniciar a 1r i a 2n amb la bicicletada. La valoració de l’activitat és molt positiva.