81 estudiants del nostre Institut participen a les proves Cangur

Avui al poliesportiu municipal s’han realitzat les proves cangur on han participat 120 alumnes dels instituts de Lliçà de Vall, de Bigues i Riells i del nostre. El nostre Institut ha sigut l’institut organitzador i hi han participat un total de 81 alumnes des de 1r a 4t d’ESO.

DSC_0336

Els nostres alumnes, amb proves diferents segons el seu curs, han estat lluitant contra 30 problemes de lógica matemàtica durant l’hora i mitja que ha durat la prova. A l’espera de rebre els resultats, on competeixen contra alumnes de estem contents i orgullosos dels nostres alumnes per l’esforç i bona actitud que han mostrat.

DSC_0337

Agraim al nostre ajuntament i la brigada municipal per haver-nos deixat el pavelló, les taules i cadires que hem utilitzat i pel ressó que han fet de l’acte a través del Facebook i Twitter municipal..