Hipàtia d’Alexandria dóna suport a la Barcelona Magic Line

HIPÀTIA D’ ALEXANDRIA DÓNA SUPORT A LA BARCELONA MÀGIC LINE

La Barcelona Màgic Line (BML) és la caminada solidària que organitza Sant Joan de Déu, i que es realitzarà el proper diumenge 1 de març, per sensibilitzar i recollir fons destinats a programes d’atenció a les persones més vulnerables: famílies sense llar, gent amb problemes de salut mental, amb discapacitat intel·lectual, dependència, infància hospitalitzada… També es treballarà en la recerca biomèdica i la cooperació internacional.

És una caminada no competitiva, en la qual es participa en equips d’ entre tres i vint-i-cinc persones. Els equips es marquen un repte solidari: implicar el seu entorn per a sensibilitzar i recollir diners per a programes socials; i un repte esportiu, per la distància a recórrer el dia de la caminada (40km, 30km, 20km o 10km).

El 100% dels diners aconseguits pels equips de la obra benèfica es destinen als programes socials de l’hospital barceloní.

barcelona_magicRecorregut de la caminada

Des de l’ institut Hipàtia d’ Alexandria, s’ ha creat un grup que consta de 25 places vacants per als alumnes que cursen 4t d’ESO. Amb el nom El Far d’Hipàtia els participants assumiran el repte amb el següent lema: “Amb la llum del Far d’Hipàtia il·luminem el camí per a donar vida a aquells que ho necessiten”.

En el cas de l’Hipàtia, tant alumnes com adults acompanyants, s’ ha fet la incripció per fer una caminada de 20km. El recorregut comença a Vallvidrera i s’ arriba fins la Plaça de la Catedral. Els participants recolliran entre 50 i 100 euros per tal de destinar-los a la gent necessitada de Sant Joan de Déu.

Des de la redacció us animem a apuntar-vos-hi perquè, a més de col·laborar amb el donatiu, podreu gaudir d’ un itinerari preciós, situat entre tres turons magnífics de la geografia catalana.

Si necessiteu o, voleu obtenir més informació envers la caminada consulteu la web de Barcelona Magic Line.

MagicLine