A l’Informa’t de l’abril som notícia per partida quíntuple!

Al butlletí de Lliçà d’Amunt de l’abril, l’Institut Hipàtia d’Alexandria és notícia per partida quíntuple. El periòdic reconeix l’èxit esportiu d’un dels nostres alumnes, informa de la intervenció de millora de l’Ajuntament en el clavegueram i presenta tres de les múltiples activitats que realitza el nostre institut i de les que la nostra revista El Far d’Hipàtia n’és testimoni habitual.

El diari reconeix a Joel Juárez, alumne de 2n d’ESO del nostre institut, la seva gran vàlua esportiva com a jugador de l’equip Fiatc Joventut de bàsquet. Felicitats!

Gràcies a la intervenció dels operaris de l’ajuntament, l’Institut Hipàtia d’Alexandria gaudeix avui d’una xarxa de desguassos al clavegueram més sanejada.

El diari fa ressò de la participació de l’AMPA a la BML, caminada esportiva, festiva i solidària la participació a la qual ha estat impulsada i coordinada per la professora d’educació física del nostre centre, la Carme Solé.

L’Informa’t explica amb detall la intervenció que dins del projecte “El Tenes riu” en el marc del Servei Comunitari i del projecte Apadrinem el Tenes, alumnes del nostre institut realitzaran amb l’objectiu de millorar l’entorn i aprofundir en el coneixement del riu.

Finalment, el número 96 de la revista informa de l’activitat impulsada per la professora d’Informàtica de l’Institut, la Bea de la Casa, amb la que alumnes nostres han ajudat a la gent gran del Casal d’Avis en l’ús i configuració dels seus telèfons mòbils.