Acomiadem la promoció 2012-2016

Divendres 17 de juny al vespre vam acomiadar a la segona promoció de l’institut. Va ser un acte emotiu amenitzat amb diverses sorpreses.

Vam començar a les 8 amb la primera part de la festa de comiat a l’Aliança. Amb l’escenari presidit pels anys de la promoció, la Lourdes va conduir l’acte després de donar la benvinguda a tothom i especialment a l’alumnat que marxa d’una manera simbòlica. Se’ls havia reservat les primeres files per donar-los el protagonisme que requeria l’acte i per facilitar-los l’accés a l’escenari.

En Josep Antoni i l’Àngels, com a tutors de 4tA i 4tB respectivament, van inaugurar el torn de parlaments recordant la importància del pas i el creixement d’aquests nois i noies a l’Hipàtia . Després, va ser el torn dels alumnes agraint tot allò que s’emporten del centre i finalment una mare, la Maria Rosa Ruiz, va llegir un discurs com a representant de les famílies. En darrer lloc, en Felip Tura, com a president de l’AMPA i com a pare de 4t, va oferir les paraules finals d’aquesta part de la cerimònia.

L’alumnat de l’optativa de música van interpretar dues cançons escollides per ells mateixos i que havien preparat expressament per a la ocasió.

Després, i mentre es preparava el grup Police Line, compost per alumnes de 3r i 4t de l’institut, en Santi, la Carme i l’Àngels van entregar el premi als guanyadors de la gimcana que van organitzar durant el viatge a Menorca.

Un cop preparats, va venir una de les primeres sorpreses. Els quatre alumnes que composen en grup Police Line, no van actuar sols. Dos professors del centre, en Joan i l’Ivan, i com a extutors d’aquests alumnes de 3r, els van cantar una cançó. A l’actuació s’hi va afegir la professora Bea de la Casa.

El moment culminant de la cerimònia va venir quan, un per un, es van cridar els alumnes i se’ls hi va donar l’orla del curs junt amb el certificat d’haver complert les hores del Servei Comunitari. Són la primera promoció que les fan i s’hi volia donar un protagonisme especial.

En aquest moment, la nostra AMPA també va obsequiar a cada noi i noia amb un braçalet-pen drive amb el nom del centre com a detall i record.

Els alumnes també se’ls va obsequiar amb un vídeo que va muntar l’Àngels amb imatges on apareixien tots i cadascun alumnes que aquest juny acaben i marxen del centre.

I finalment, i després que l’AMPA també obsequiés al professorat amb el braçalet, la primera part de la festa es va tancar amb l’actuació de Police Line.

Després, a les 10, vam seguir la festa al restaurant Can Prat amb un sopar organitzat per l’AMPA.

Val a dir, que el conjunt dels dos actes es va anar preparant per que una comissió formada per alumnes, famílies de 4t i professorat. Gràcies a tots ells per la seva dedicació i esforç.

A tots, els qui us quedeu a prop i als qui marxeu més lluny, us desitgem molta sort i us diem “a reveure” amb la il·lusió que ens fa haver-vos vist créixer.