Visita al Museu Blau

El 15 de febrer els alumnes de primer d’ESO i les alumnes de l’optativa de Biologia i Geologia de quart d’ESO han anat al Museu Blau de Barcelona, a veure l’exposició Planeta Vida.

L’alumnat ha fet un taller per descobrir com ha anat canviant la Terra des dels seus origen fins a l’actualitat, tot fixant-se en com en les diferents etapes geològiques han anat apareixent diferents organismes. També han recorregut el museu per descobrir que són els fòssils i quins tipus hi ha, aprendre quines capes formen la Terra, i observar diferents éssers vius i roques i minerals que podem trobar-hi.

A més, quatre alumnes de primer van poder fer de reporters per al programa de televisió InfoK, l’informatiu del Super3. No us perdeu el vídeo per veure’n el resultat!