Sant Jordi 2018

Enguany hem celebrat Sant Jordi fent tallers artístics, i tots els alumnes es van apuntar al taller que van escollir. L’oferta era ben variada (acròstics, decoració de bolígrafs, papiroflèxia, disseny de la portada de l’agenda escolar, missatges amagats, decoració de pedres i creació de roses). Els alumnes van gaudir i va haver-hi produccions molt diverses.

Pel què fa al campionat d’escacs, hi varen participar 36 alumnes (8 de 1r, 4 de 2n, 15 de 3r i 9 de 4t), tots ells amb molt d’interès i ganes.

El campionat es va fer en 2 hores (tret de la final, que es va haver de fer el dia següent), en partides d’un màxim de 10 minuts: si passat aquest temps no s’havia acabat, es comptava la valoració de les peces que tenia cada un i si la diferència era inferior a 3 punts es considerava taules.

Cada jugador feia 3 partides amb rivals triats aleatòriament (a la primera cada un jugava amb algú del mateix curs), i després d’aquestes 3 partides es varen classificar 8 jugadors per a la següent ronda (els altres podien continuar jugant o bé mirar les partides finals):

1. Sabater – L. Matarín, A. Bellido – L. Collet,    T. González – P. Solés    i    A. Albí – E. Negre

que es varen enfrontar també de forma aleatòria, de la mateixa manera que a les semifinals:

1. González – A. Bellido    i     R. Sabater – A. Albí.

La final es va jugar a l’endemà i varen ser 2 partides, una amb cada color.

Va quedar campiona la Rosa Sabater i sots-campió en Toni González.

A l’àlbum fotogràfic podreu veure les imatges de la diada.