JORNADA DE PORTES OBERTES

ins llançà_2017

El proper dilluns 24 d’abril a les 18.30 hores farem una jornada de portes obertes per donar a conèixer els estudis post-obligatoris que es poden cursar al nostre institut.

En primer lloc, l’orientadora del centre informarà de les diverses opcions que tenen els alumnes que acaben 4t d’ESO i que volen ampliar els seus estudis.

A continuació, el director farà una breu introducció sobre els estudis post-obligatoris i els resultats acadèmics de l’alumnat del centre.

Simultàniament, els coordinadors de Batxillerat i Batxibac, d’una banda, i la coordinadora del Cicle formatiu de grau mitjà d’olis d’oliva i vins, de l’altra, parlaran dels respectius estudis.

També es farà una visita a les instal·lacions del Cicle.

A més, en el cas que hi hagi famílies i alumnes interessats en altres cicles, l’orientadora del centre els n’informarà.

Hora Xerrada Aula
18.30 Introducció als estudis post-obligatoris