Xavier Macias Barbosa, Beca Amancio Ortega

Cursarà el 1r de Batxillerat als Estats Units

Gràcies a la beca  concedida pel propietari de Zara, el jove de Llançà tindrà l’oportunitat de començar els seus estudis postobligatoris als Estats Units convivint amb una família d’acollida.

psfix_20170205_145527_opt

La beca que ha obtingut correspon al Programa de Becas de la Fundación Amancio Ortega. Cada any, aquesta fundació atorga  500 beques a alumnes espanyols per estudiar 1r de batxillerat als EUA o al Canadà (250 becats per cada païs). A la edició d’aquest any s’hi han presentat uns 9300 estudiants. Després d’una primera prova escrita, 1500 alumnes van ser presseleccionats, dels quals 500 han estat definitivament escollits.

Aquesta experiència li permetrà aprofundir en l’aprenentatge de la llengua anglesa i de fer una autèntica immersió en la cultura d’aquest país.

Segons paraules del propi alumne “haver estat seleccionat ha estat, de moment, la notícia de la meva vida, una gran emoció i saber  que hi haurà un abans i un després d’aquesta experiència”