Problemes a l’Sprint

El passat mes de març un grup d’alumnes de 1r ESO van participar a les proves “Problemes a l’Sprint”, en la categoria de 1r i 2n d’ESO, que és un concurs de Matemàtiques que consisteix a resoldre en grup 10 problemes i 3 reptes opcionals en el mínim de temps possible. Els nostres alumnes van resoldre tots els problemes i els reptes a la primera (sense cap errada) en menys d’1h, la qual cosa els situa en la 18a posició sobre un total de 173 equips.

Només 10 equips ho van fer sense cap errada i en menys temps que els alumnes de Llançà.

Des del departament de Matemàtiques felicitem els alumnes participants i esperem que s’ho passessin bé.

Podeu consultar els resultats i altres informacions http://www.cangur.org/esprint/eso-petits-18/resultats.htm