Narinan 2018

Benvolguts,

El motiu d’aquest escrit és informar-vos de la celebració de la tradicional caminada nocturna entre els pobles de Portbou, Colera, Llançà, Port de la Selva i Selva de Mar. El recorregut passa pels pobles les escoles dels quals estan adscrites al nostre centre, excepte per Vilajuïga i Garriguella també adscrites a l’institut. L’activitat es durà a terme durant la nit del dimecres 20 de juny al dijous 21 de juny, com a cloenda del curs.

El recorregut té una distancia de 30 quilòmetres i es preveu fer-ho en menys de 12 hores. La particularitat de l’activitat passa per realitzar la travessa durant la nit. La sortida serà a la plaça de l’Ajuntament de Portbou a les 10 del vespre i l’arribada, aquest any, serà a la platja del Cau del Llop.

Aquest projecte porta per nom “Narinan: Caminada nocturna entre pobles”, i tal com el seu nom indica, vol ser un anar-hi anant no només entre pobles, sinó també com a nexe d’unió entre alumnes, professors i famílies. Amb l’objectiu de: vivenciar i experimentar una activitat física en contacte directa amb la natura, tot creant actituds de respecte i convivència entre els seus participants. Així com potenciar una nova visió de l’oci nocturn tot redescobrint els hàbits alimentaris saludables davant dels excessos actuals.

Es tracta d’una activitat destinada a alumnes i exalumnes de batxillerat, a professors i exprofessors del centre, i a pares i mares d’alumnes, i compta amb la col·laboració de l’AMPA del centre.

Esperem poder compartir i ampliar l’aventura amb tots vosaltres.

Molt atentament,

INS DE LLANÇÀ

Les famílies interessades en participar a la caminada, cal que ho comuniquin a la secretaria del centre (tel. 972 12 14 89) o a través dels seus fills com a màxim el proper dimecres 6 de juny. Així mateix, agrairem que alguns pares participin al Narinan en les tasques d’avituallament. Els pares que vulguin participar hauran d’abonar 5€ en concepte d’assegurança.