Wisibilízalas 2017

Amb un grup d’alumnes de 2n d’ESO i des de la materia de tecnologia participem al concurs Wisibilízalas 2017.

La finalitat d’aquest concurs és lluitar contra els estereotips que associen el treball en tecnologia en particular, amb el gènere masculí. I els objectius que es pretenen  aconseguir són:

• Generar reflexió en escoles i instituts sobre la menor visibilitat de les dones en ciència i tecnologia.
  • Donar visibilitat a dones que treballen en l’àmbit de les TIC.
  • Potenciar les referències femenines en l’àmbit de la ciència i la tecnologia.
Imatge: Entrevista per Skype amb Gina Tost
Imatge: Moment de l'entrevista a Gema Climent

Per participar en aquest concurs, hem buscat dues dones que es dediquen al mon de la tecnologia de manera molt diferent. Les dones que hem escollit són:

Gina Tost  (Barcelona, 15 de febrer de 1985) Comunicadora i periodista especialitzada en videojocs i tecnologia, és precursora del vídeo online a Internet, abans de la invenció de YouTube.

Gema Climent (València, ) Fundadora de l’empresa basca Nesplora, que aplica la tecnologia al diagnòstic del comportament i els trastorns neurològics. Han desenvolupat una tècnica pionera que utilitza la realitat virtual per facilitar i millorar els mecanismes que permeten avaluar el comportament humà.

Hem quedat classificades dintre del TOP 10!!!  😆