Visita d’alumnes i professors alemanys a l’Institut

Dijous 25 de febrer, 14 alumnes alemanys amb dues professores de l‘Institut Bertha-Krupp-Realshcule de la localitat d’Essen van visitar l’Institut Vall del Llémena.

Els alumnes de 2n de l’optativa Alemany van organitzar un esmorzar de benvinguda amb productes autòctons. A continuació, van realitzar activitats per treballar l’expressió i la comprensió oral en anglès, alemany i castellà.

La trobada va ser un èxit, els nostres alumnes van mostrar un bon nivell comunicatiu tot i els pocs mesos que fa que han iniciat els estudis d’alemany.

Alumnes i professors dels dos instituts, van valorar molt positivament la trobada i es van emplaçar a mantenir el contacte.