Guanyadors del Tecnorepte 2017 de la UdG

IMG-20170520-WA0007Dissabte passat, l’equip TecnoTeam format per sis alumnes de 3r d’ESO del nostre centre va participar al Tecnorepte que es va organitzar a l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Girona. El repte consistia en construir una màquina d’efectes encadenats que promocionés des del punt de vista turístic algun indret. A la fotografia, els podeu veure al costat del projecte relacionat amb la Vall de Llémena que van desenvolupar, que va resultar guanyador d’aquesta tercera edició del Tecnorepte. Felicitats!