Movent-nos per Sant Gregori

El passat 7 de desembre els alumnes de 3r van participar en l’activitat de Sensibilització de Barreres Arquitectòniques de MIFAS.

El ponent, en Carles, els va explicar la seva història personal i el seu dia a dia anant amb cadira de rodes. Tot seguit van sortir a fer una volta pel poble per tal de viure la realitat de les persones que van amb cadira de rodes es troben quotidianament. Els alumnes van ser conscients dels esforços de l’Ajuntament per millorar l’accessibilitat dels carrers i passos de vianants. Aquesta activitat s’enmarca en el projecte (Dis)Abilities que es treballa conjuntament des d’Anglès i Physical Education.

mifas2