Global Scholars tria el nostre institut per a la seva campanya de promoció del projecte

Bloomberg Philanthropies, en el marc del projecte Global Scholars ha escollit el nostre centre per filmar un anunci de promoció del projecte per a tot el món després d’haver quedat molt satisfets amb la imatge que van donar els nostres alumnes durant la seva visita anterior.

Dijous 10 de desembre van venir al nostre centre tres càmeres i una entrevistadora que va fer preguntes als nostres alumnes i al professorat sobre les activitats que duen a terme, la metodologia, l’organització i l’ús de les noves tecnologies a l’aula. També van entrar a la classe i van prendre imatges durant la sessió.

Us presentem a continuació una petita mostra de la gravació.

Felicitem als nostres alumnes pel gran paper que van fer, pel seu bon nivell d’anglès i la seva espontaneïtat.