Entrades per a la Cantata per la Pau (UAP16)

Ja estan a la venta les entrades per anar a veure la Cantata per la Pau UAP16 al Teatre Municipal de Girona. Els passes en el quals participaran els nostres alumnes tindran lloc el dissabte 30 de gener. Els alumnes de 1rA intervindran a les 18h i els 1rB a les 20,30h.

Us recomanem que si teniu intenció de venir a veure l’espectacle, compreu les entrades avui mateix ja que s’exhauriran en qüestió d’hores (A cada passe hi ha uns 300 alumnes a l’escenari i l’aforament del teatre no arriba a 500 persones).

Les entrades les podeu comprar a les taquilles del teatre o bé en el següent enllaç:

Per recordar què és l’UAP, aquí teniu el vídeo resum de la Cantata del curs passat.