Cantata per la Pau UAP 15!

Ens fa molta il.lusió poder participar a la Cantata per la Pau i poder viure aquesta experiència al costat de companys i companyes d’altres instituts cantant junts per un objectiu comú.

11. UAP15

Els cantaires de l’Institut de Sant Gregori actuaran el dijous dia 5 a les 13,45h i també ho faran el divendres dia 6 a les 18h en una sessió oberta per totes a les famílies.

Des de ja fa sis anys el Teatre Municipal de Girona acull l’UAP!, una cantata protagonitzada pels alumnes dels instituts de les comarques gironines. La primera setmana de febrer, coincidint amb el dia de la Pau, els professors de música organitzen aquesta trobada.

L’UAP! es defineix com una cantata de caire solidari, interpretada pels nois i noies dels centres de
secundària que persegueix un objectiu ben ambiciós i lloable: la cançó com un instrument per fomentar la pau. Els beneficis de la cantata van destinats a Intermón Oxfam.

1000 joves s’uniran per cantar en diferents sessions, sota la direcció de Mercè Rigau i Món Bover. La direcció artística anirà a càrrec de Cràdula Teatre i Emma Bover.

Instituts que participaran enguany:
Institut Bosc de la Coma (Olot)
La Salle (Girona)
Institut Brugulat (Banyoles)
Institut Jaume Callís (Vic)
Col·legi Vilagran (Salt)
IES Ramon Coll i Rodés (Lloret de Mar)
Institut Gurb (Gurb)
Institut Montilivi (Girona)
IE Francesc Cambó i Batlle (Verges)
Institut Vicens Vives (Girona)
Institut Santa Eugènia (Girona)