L’INSTITUT LA VALIRA AMB LA MARATÓ DE TV3

Més de 200 alumnes i docents de l’institut i l’escola la Valira han participat durant la setmana del 11 al 15 desembre a les activitats organitzades pels alumnes de 2n ESO per recaptar fons per la Marató. Tothom ha pogut col·laborar ballant al ritme de Just Dance o bé jugant al Quinto solidari.

La guanyadora de la línia ha estat Erika Gómez de 1r ESO i la guanyadora del Bingo Judith Carrillo de 2n ESO.  Agraïm la col·laboració de l’Ajuntament de la Seu, de l’Espai Ermengol, dels cinemes Guiu, de la Mancomunitat d’esquí nòrdic del Pirineu, de la botiga la Sonsònia i de la  formatgeria la Reula  per haver-nos donat els premis.

Les activitats organitzades tenen un component de compromís envers la societat i tenen per finalitat conscienciar a l’alumnat de la importància de la solidaritat, així com posar en valor l’ajuda als altres.

Moltes gràcies a tots i totes per la vostra solidaritat!