L’institut

L’INS La Valira és un centre de nova creació que es posa en funcionament el curs 2015-2016 amb dos grups de 1r d’ESO. El curs actual compta amb dos grups de 2n d’ESO i un grup de 1r d’ESO.

L’institut comparteix espai amb l’Escola La Valira, tot i que l’alumnat de secundària ocupa la 2a planta de l’edifici i els horaris de l’esbarjo i d’entrades i sortides són diferents.

El nostre centre compta amb aules totalment equipades, laboratori, taller de tecnologia, aula de música, despatxos, sala de professorat, biblioteca,  i un pati molt gran amb porteries de futbol i cistelles de bàsquet. A més a més, el nostre alumnat comparteix el menjador i el gimnàs amb l’alumnat de primària, tot i que no hi coincideixen en cap moment.