On som

Institut La Serra

Avinguda Can Bordoll, 92. 08202. Sabadell.

93 746 71 05 – 631 886 404

a8074410@xtec.cat

L’Institut la Serra està ubicat al Districte VII de la ciutat de Sabadell, anomenat de La Serra. El districte el conformen els nuclis de Can Roqueta, Torre-romeu i El Poblenou, on hi ha les escoles Agnès Armengol, Joan Montllor i Juan Ramon Jiménez, respectivament. Actualment, l’entorn del centre s’ha convertit en polígon des que a partir dels anys 90 s’hi construeixen múltiples naus industrials. I, a l’altra banda de les naus, s’hi construeixen blocs de pisos de protecció oficial. La progressiva construcció d’habitatges ha fet que, poc a poc, Can Roqueta s’hagi apropat tant a nivell físic com de transport a Torre-romeu.

L’edifici que acull el centre és inicialment el de l’Escola Agnès Armengol, amb qui comparteix espais. L’estiu del 2014 el Departament d’Ensenyament inicia un pla d’obres per a executar en quatre anys que deixarà el centre dividit en tres zones: la de l’escola, la de l’institut, amb accessos independents cadascuna d’elles; i la dels espais d’ús comú. Aquest pla inclou diferents remodelacions a l’edifici, la creació d’accessos per a vianants independents per a l’escola i per a l’institut i una ampliació de l’edifici.

Com arribar-hi en transport públic:

• En tren: Estació Renfe Sabadell Centre. Després cal agafar línies 4, 44 o 23 d’autobús.
  • En bus: Línies 4 i 23 (parada Agnès Armengol). La línia 44 deixa a uns 10 minuts a peu (parada Segre).

Escoles adscrites a l’institut:
Escola Agnès Armengol, Escola Joan Monllor i Escola Juan Ramón Jiménez.

Correus electrònics de contacte:

• Bustia General:
  • Director: a8074410@xtec.cat