Graduació de 4t d’ESO

(Article fet i editat per Achraf Ben Kerta de 2 d’ESO)

El 21 juny, els alumnes de 4t del Institut La Serra es graduaran. La graduació comença a les 18:30 de la tarda i acabarà a les 19:00 -19:30, i estaran convidats tots els alumnes i professors de l’institut.

Es farà una celebració per acomiadar tots els alumnes de 4t. Hi haurà alguna cosa per picar. També hi haurà un concert de flauta, piano, violoncel, ho faran alguns alumnes  de 2 d’ESO i alguns professors. Al final els alumnes i els professors estaran una estona junts i a continuació els donaran els diplomes i una banda. Serà una dia molt especial ja que es tracta de la primera promoció de l’institut!