Crèdit de síntesi i final de curs al Tibidabo

Els alumnes de 1r al Parc de la Ciutadella

Aquesta setmana ha estat la darrera del curs 2017-2018. Ha estat una setmana ben diferent, ja que els alumnes han treballat el crèdit de síntesi i han gaudit d’algunes excursions com a cloenda del curs i com a premi per l’esforç.

Els alumnes de 1r han descobert el funcionament del Parlament de Catalunya, amb visita a l’edifici i al Parc de la Ciutadella inclosa. Els alumnes de 2n han planificat un viatge a un altre continent, amb una excursió a l’aeroport del Prat per conèixer de primera mà el funcionament dels vols. Els alumnes de 3r han aprofundit en el coneixement del rodal de Sabadell. Per últim, els alumnes de 4t han dut a terme investigacions i recerques proposades per ells mateixos entorn als seus interessos.

Per a celebrar el final de curs, el passat divendres vam dur a terme una excursió al Parc del Tibidabo a Barcelona, que, com en els darrers anys, va ser un bonic i divertit punt i final a tot un curs de treball.

Els alumnes de 2n a l’Aeroport de Barcelona -El Prat.
Acomiadant el curs amb les emocions del Tibidabo!