AMPA

Benvolgudes famílies,
L’AMPA La Riera us dóna la benvinguda a l’Institut. Esperem que us trobeu acollits en aquesta nova etapa.
Per tal de promoure la vostra participació a la gestió del centre, us convidem que formeu part de l’AMPA.

Quines accions promou l’AMPA La Riera?
  • Ajudem a la direcció del centre a consolidar el projecte educatiu del centre.
  • Col·laborem amb l’Institut, administracions i organitzacions locals per tal d’impulsar el projecte
del nou Institut La Riera a l’edifici de l’antic Lola Anglada.
  • Participem en la presa de decisions de l’escola mitjançant un representant al Consell Escolar.
  • Organitzem espais de formació i reflexió sobre temes que interessen a mares i pares.
  • Col·laborem amb l’institut amb les seves festes.
  • Impulsem la socialització de llibres de text.
  • Gestionem el cobrament de la quota de l’AMPA i la quota de socialització de llibres.

Quina finalitat té la quota de l’AMPA?

L’aportació econòmica de les famílies permet a tot l’alumnat del centre, gaudir i participar de diverses activitats formatives i lúdiques, com la xocolatada, el dinar solidari… Així com fer front a les despeses generades, com les assegurances de l’AMPA i altres que vagin sorgint durant el transcurs del curs.
A més, com a socis de l’AMPA, us podeu beneficiar del projecte de socialització dels llibres de lectura. Aquest projecte permet disposar dels llibres de text necessaris durant cada curs, impulsant la seva reutilització i promovent els principis de sostenibilitat i cooperació.