Transport escolar

Institut de l’Arboç
TRANSPORT ESCOLAR – CURS ACADÈMIC 2019-2020

Informació facilitada pel Consell Comarcal del Baix Penedès i dirigida a les famílies dels alumnes que requereixen de transport escolar

Com cada any, des del Consell Comarcal del Baix Penedès, comencen a programar el proper curs escolar 2019-2020, i és per aquest motiu que us trametem la següent documentació sobre la sol·licitud del transport escolar:

TRAMITACIÓ I TERMINI DE LES SOL·LICITUDS

Les dates per presentar les sol·licituds del Servei de Transport Escolar, curs 2019-20, són:

• Del 2 al 10 de maig de 2019, als centres escolars respectius.
  • Del 2 al 24 de maig de 2019, al Consell Comarcal del Baix Penedès, Oficina de Registre i Informació (pl. del Centre, 5, del Vendrell).
Cal fer la tramitació cada curs escolar, sempre que es vulgui utilitzar el Servei de Transport Escolar. En cas que no es faci, no es podrà fer ús del servei. El fet d’haver-lo utilitzat el curs anterior, no dóna cap dret a tornar-lo a utilitzar.

Consell Comarcal del Baix Penedès
e mail: educa@baixpenedes.cat