Global Scholars

Aquest mes de març els alumnes de l’optativa Global Scholars de 2n d’ESO han fet unes connexions via Skype amb alumnes d’una escola de Mumbai a l’India. La connexió no ha estat del tot fluida per problemes amb el so a internet però malgrat tot es va poder fer un petit joc de preguntes i respostes per descobrir de quina ciutat es tractava (no se’ls hi havia dit) i un intercanvi també de preguntes per conèixer aspectes culturals, de clima, etc. d’una i altra ciutat.

Global Scholars és un programa on hi participen escoles i instituts d’arreu del món conduit des de Nova York. Tots els  alumnes treballen sobre una temàtica que cada any va canviant. Enguany el tema és “Feeding our cities” (alimentant les nostres ciutats). Els alumnes treballen un workbook en format pdf i alhora es disposa d’una plataforma web on pengen escrits i projectes que són compartits i comentats per altres alumnes dins del mateix grup de ciutats que se’ls ha assignat.

El grup de ciutats que aquest any treballen conjuntament amb els alumnes del nostre institut és el següent:

Astana (Kazakhstan)

Barcelona (Spain)

Boston (USA)

Bufffalo (USA)

Fort Lauderdale/ Broward (USA)

Limerick City (Ireland)

Madrid (Spain)

Mumbai (India)

Taipei (Taiwan)

Versailles (France)

Per saber més sobre Global Scholars pots clicar al següent enllaç: