Acadèmia Mikrotik

L’Institut Lacetània ha esdevingut el tercer institut MikroTIK Academy a Catalunya, amb el suport de MikroTIK i el Departament d’Ensenyament.

Les acadèmies MikroTik (MA) són institucions educatives, com ara universitats, escoles tècniques, col·legis, escoles professionals i altres centres educatius que ofereixen cursos de xarxes amb tecnologia MikroTIK per a estudiants del nostre centre.

L’Institut Lacetània, de la mà del Departament d’Informàtica, és membre d’aquestes institucions educatives amb capacitat per formar els seus alumnes de Cicles Formatius en Informàtica per tal que puguin obtenir la primera titulació que MikroTIK ofereix anomenada MTCNA.

La certificació oferida constitueix el punt de partida de l’estructura de certificacions de MikroTIK, poden després especialitzar-se i obtenir la resta de certificacions.

Certificaicons MikroTIK

Els continguts desenvolupats dins del MTCNA son aquests.