Presentació de projectes en la inauguració oficial del curs

Cinc alumnes de l’Institut van participar el passat 25 d’octubre en l’acte d’inauguració oficial del curs escolar 2016-17 a Manresa, presidit per l’alcalde Sr. Valentí Junyent. En l’acte es van presentar diferents projectes portats a termes per alumnat de la ciutat i Lacetània va contribuir amb dos: Joc de l’Electricitat, de Pau Betoret, Pol Espinalt i Francesc Garcia (tutoritzat per Diego Barranco), i Natvrema, d”Aram González i Joan Pujades (tutoritzat per Xavier Alcàntara). L’alcalde també va lliurar mencions als millors expedients de cicles formatius. Per part del nostre Institut, van rebre mencions Josep Massó Pladellorens (GM IM10 Manteniment, nota de 8,86) i Daniel Palacios Corral (GS ICC0 Desenvolupament d’aplicacions web, nota: 8,39).

inaug