Els alumnes del CFGS de Manteniment Electrònic fan el muntatge d’un equip de so

Aprofitant l’avinentesa del dia de la Música, els alumnes del Cicle Formatiu de Grau Superior de Manteniment Electrònic van realitzar una pràctica en el pati de l’Institut, des d’on es van fer sentir durant una estoneta!

La pràctica, centrada en el mòdul professional de manteniment d’equips d’àudio, va permetre analitzar i realitzar el muntatge d’un equip mitjà de so, amb senyal analògic d’origen fins a fi. Va servir, a més, per veure les parts i entendre les funcions de cada element. Es va acabar el muntatge tot posant música, tocant els instruments que prèviament també s’havien connectat, i també cantant! Tot just per poder mirar vies, cobertura, rendiment i pressió sonora.

L’experiència ha estat tan positiva que, segurament, es farà més endavant un muntatge on tot el procés, tractament i transmissió, serà digital i d’aquesta manera es podran valorar avantatges i inconvenients de les dues maneres de treballar.

Com a conclusió, gràcies a la implicació del professorat i de l’alumnat, s’ha pogut aprendre i passar-ho bé alhora!