Sortida dels alumnes dels CFGS d’ARI i ME a la Corporació Agroalimentària de Guissona i a la Cerveseria San Miguel

Els alumnes i professorat del CFGS d’Automatització i Robòtica Industrial i del CFGS de Manteniment Electrònic van realitzar una sortida a les instal·lacions productives de la Corporació Agroalimentària de Guissona i a les de la Cerveseria San Miguel de Lleida.

A la planta productiva de la Corporació Agroalimentària de Guissona es va visitar una de les sis naus que conformen el complex, en particular la de producte elaborat. Es va poder veure per exemple les seccions d’embotellament d’aigua, llet, iogurts, les bodegues d’assecatge de pernils, etc… però sobretot, una ingent quantitat de dispositius elèctrics i electrònics que fan possible l’automatització i funcionament de la planta. Agrair el tracte i les explicacions rebudes per part d’en Joan Marbà i els seus col·laboradors del Departament de Manteniment.

Per la tarda, es va anar a visitar la planta productiva que la Cerveseria Mahou San Miguel té a Lleida, on es va tenir l’oportunitat de seguir el procés complet de fabricació de la cervesa. Destacar la importància que arriba a tenir també l’electrònica de control i l’automàtica en aquest procés per tal de poder produir una cervesa que tingui sempre les mateixes característiques. Des d’aquestes línies agrair també les explicacions i atenció rebudes de la Margarida Guamis i del personal de Manteniment de la planta.