Sortida dels alumnes de 4t ESO al Museu d’Història de Catalunya

Dins el currículum de la matèria de Ciències Socials de 4t ESO, un dels temes a estudiar de la història del nostre país és el franquisme. Per aquest motiu, avui els alumnes de 4t ESO hem reconstruït la vida quotidiana dels nostres avis i pares al Museu d’Història de Catalunya. Hem après el que va implicar i com es va viure la dictadura franquista a Catalunya. Els nostres alumnes han estat molt atents a totes les explicacions, han pogut conèixer diferents personatges d’aquesta època, com eren les notícies per mitja de diaris o el famós No-Do, així com comprovar com era una escola republicana o una de franquista, com era una cuina dels anys 30 o una altra dels anys 60, … I alguns fins i tot han pogut “anar al bar” i veure cotxes i motos d’època. Gaudiu de les imatges!