SANT JORDI 2018

La diada de Sant Jordi 2018 es va viure molt intensament per l’alumnat d’ESO i Batxillerat al centre. Recitals poètics amenitzats amb interpretacions musicals i teatrals van omplir el teatre de l’institut durant gairebé dues hores. Durant les setmanes prèvies, els alumnes van poder presentar els seus poemes i/o narracions en català, castellà, anglès i francès; i hem de dir que hi van haver molts premis.

1r d’ESO – LLENGUA CATALANA. El premi de POESIA  per Mariona Lorente  amb el títol La Rosa prohibida i el de NARRATIVA per Jinane Hammouchi  amb el títol Una lliçó de pes. Dos premis de POESIA en LLENGUA CASTELLANA. Un dels guanyadors va ser Aleix Méndez amb el títol El tiempo i el segon per Miquel Monedero amb el títol La vida.

2n d’ESO – LLENGUA CATALANA. El premi de POESIA per Ayoub Lanikalcha amb el títol Sant Jordi i el de NARRATIVA per l’ Anna Casas amb El conte de Sant Jordi explicat per la princesa.

3r d’ESO – LLENGUA CATALANA. El premi de POESIA  per Samantha Osorio amb Por i el de NARRATIVA per el Marcel Porti de 3r A amb La salvació. LLENGUA CASTELLANA. El premi de POESIA per la Chaimae Guettaf de 3r D amb Qué difícil vivir sin ti el de NARRATIVA per la Iuna Solar 3r C amb Carta de un loco. LLENGUA ANGLESA. El premi de POESIA  per Samantha Osorio amb el títol Shadow i el de NARRATIVA  per Lara Álvarez amb el títol Teddy love. LLENGUA FRANCESA. Amb un premi de POESIA: Printemps de la Hiba Hammouchi.

4t d’ESO – LLENGUA CATALANA. El premi de POESIA per Laia Jaumandreu i el de NARRATIVA per Mosella i Nil Boira tots ells de 4tA. LLENGUA CASTELLANA. El premi de POESIA per Guillem Ramon i Alba Carmona de 4t A i C respectivament. Finalment en LLENGUA ANGLESA també hi va haver el premi de POESIA per Ana Mª Beneitez i el de NARRATIVA per Guillem Ramon. També el premi al millor PUNT DE LLIBRE va recaure a Laia Jaumandreu.

1r BATXILLERAT – LLENGUA CATALANA. Dos premis de POESIA, un per Irina Gálvez i l’altra per Sónia Mahamud. LLENGUA CASTELLA. El premi de POESIA per Irina Gálvez i el de NARRATIVA per Núria Vílchez.

2n BATXILLERAT – LLENGUA CATALANA. El premi de NARRATIVA en LLENGUA CATALANA per Núria Sarró amb El temps il·limitat i en LLENGUA ANGLESA per Anna Blaya amb Perfect.

L’acte de Batxillerat va concloure amb un petit esquetx preparat per uns quants alumnes de 1r de Batxillerat sobre l’obra de literatura castellana Fuenteovejuna.

Us deixem amb un recull d’imatges de la Diada.