La Castanyada i Halloween 2017. 1r i 2n ESO de l’Institut Lacetània.

Durant les darreres dues setmanes, els alumnes de 1r d’ESO de l’Institut han dedicat temps a treballar sobre la castanyada, Halloween i la tardor.
S’han realitzat diferents murals adreçats als temes esmentats anteriorment, els quals es poden veure exposats al passadís de 1r d’ESO (0.30). Hi podeu trobar un mural dedicat a la tornada de la cançó que van aprendre a la matèria de música, en aquest mural s’hi ha il·lustrat la oreneta i el bosc groguenc típic de la tardor. També han realitzat un mural amb la Castanyera, per aquest mural han utilitzat diferents materials.
S’hi pot veure un mural anomenat “La tardor en paraules” realitzat amb fulles estampades, pintades o enganxades on s’hi llegeixen diferents fragments dedicats a la tardor i un altre anomenat “Castanyada” on també s’hi poden llegir fragments literaris sobre la estació en que ens trobem.
Pel que fa al treball que han fet de Halloween, l’han realitzat des de l’àrea d’anglès i francès. Han treballat el vocabulari que s’hi desprèn d’aquesta festa. A les cartelleres de les aules de 1r d’ESO s’hi poden veure els treballs i a l’aula 0.34 s’ha fet una decoració ben terrorífica amb esquelets, aranyes i demés elements típics d’aquesta festivitat.
Per a concloure aquests dies de feina i per a celebrar la Castanyada i el Halloween, s’ha realitzat una degustació de menjar, majoritàriament dolços, típic d’aquesta època de tardor. Tot amenitzat per un repertori de música que ens ha preparat en Lluís Atcher.
S’ha pogut tastar: pastís de carbassa, codonyat, panellets, pastissets de coco, pastís fantasma de xocolata, té a la menta d’entre d’altres exquisideses realitzades pels alumnes, pares i professors de 1r d’ESO.
Ens ha quedat un molt bon gust d’ aquesta Castanyada 2017. Molt bona feina a tots.
Tanmateix, els alumnes de 2n ESO també han preparat diferents murals a les aules i s’han vestit per l’ocasió