INOVAEXPO i la Setmana de l’Emprenedoria a Manresa

Alumnes de l’INS Lacetània de Manresa fan un ple de Premis a l’ 1a INOVAEXPO i Setmana de l’Emprenedoria que s’ha realitzat al Teatre Kursaal de Manresa.

Un grup d’alumnes de CFGS d’ASIX i d’ARI, que participaven conjuntament al primer Challenge d’INOVAEXPO, s’han endut el Premi d’Innovació de la primera edició INOVAEXPO a Manresa i, a més amés, aquest setembre defensaran el seu Projecte PROTOWORKS a la ciutat d’Andorra. Es tracta d’una APP adreçada als estudiants i al món de l’Estudi. L’equip està format conjuntament per alumnes de diferents CFGS: l’Àlex Ollé, el Ferran Rovira, el Jordi González i el Marc de Paz.

Posteriorment, i dins dels actes de lliurament de Premis d’Idees Joves de l’Ajuntament de Manresa, alumnes de CFGS d’ASIX i de Disseny de Fabricació Mecànica han guanyats a diferents categories

• Projecte més Innovador a CFGS, premiat amb 100€
    • Run to Win (Projecte conjunt entre Cicles)
    • APP adreçada al món dels runners
    • Alex Olle Parcerisas (1r CFGS d’ASIX) i Ferran Rovira Francàs (1r CFGS d’ARI)

• Projecte més Cooperatiu a CFGS, premiat amb 150€
    • Projecte Midas (CFGS Diss. Fab Mecànica)
    • Serveis de Metrologia al sector del Metall
    • Isaac García Navarro, Oriol Martín Salas i Cristian Jover Garcia

I ja finalment, a l’acte de Cloenda del IV Congrés de Talent + Empresa al Bages, de la Cambra de Comerç, Fundació Althaia i Departament d’Ensenyament a la Catalunya Central

• Projecte Talent a CFGS, premiat amb 300€ + Beca d’assessorament al finançament, promoció i d’estudis tècnics del projecte
    • Run to Win (Projecte conjunt entre Cicles)
    • APP adreçada al món dels runners
    • Alex Olle Parcerisas (1r CFGS d’ASIX) i Ferran Rovira Francàs (1r CFGS d’ARI)

Enhorabona a tots els participants!!!