EL SOMNI D’UNA NIT D’ESTIU

Teatre extraescolar Lacetània & Optativa d’Art de 4t d’ESO

El darrer divendres, vàrem poder veure aquesta adaptació de Shakespeare, al Teatre Conservatori. Sota la direcció d’Ada Andrés Arisa i la interpretació del grup de teatre del nostre institut, i, amb l’especial col·laboració de l’alumnat de l’optativa d’Art de 4t d’ESO, que imparteix la professora Montse Rosell. Enguany, els nois i noies de l’optativa d’Art, a més de dissenyar i realitzar l’escenografia, han participat activament sobre l’escenari, treballant en equip amb els formidables actors i actrius. Podem dir que tota l’experiència ha estat un èxit i una experiència molt interessant.
Molts agraïments a tots aquells que directament o indirectament heu col·laborat amb aquest engrescador projecte!