El LLIBRE de les BÈSTIES, TOT UN ÈXIT!!!

Les representacions del LLIBRE de les BÈSTIES a l’institut han estat tot un èxit! L’alumnat de les escoles Puigberenguer i La Séquia van gaudir moltíssim i van establir una gran complicitat amb els actors i actrius del nostre equip! També el seu professorat ens va felicitar per la feina feta i, és cert, que ha estat una gran experiència. El darrer dijous, pares, mares, avis, àvies i amics van poder fruir de nou amb la representació final. A tots ells els  agraïm molt la seva assistència i el seu reconeixement. També volem donar les gràcies a tots aquells que directament o indirectament han col·laborat amb nosaltres, i dir-vos que ens sentim molt orgulloses amb els nois i noies del nostre equip. Gràcies a tots!!!!
Aquí podeu veure un petit resum en imatges d’aquest gran treball en equip.
Marta Teixidó i Montse Rosell

Realització: