Carnestoltes 2018

Avui a l’institut hem celebrat el carnestoltes amb els alumnes de 1r i 2n d’ESO, amb la col.laboració de l’alumnat de 4rt.
Durant tota la setmana, cada dia, hem anat seguint consignes diferents fins arribar al dia d’avui. Dilluns: decoració al cap, dimarts: mitjons de colors, bambes diferents a cada peu,…; dimecres: complement al coll, dijous: maquillatge i avui: disfressa relacionada amb el medi ambient.
El Rei i la Reina del carnestoltes ens han llegit el pregó i després, per grup classe, hem desfilat al so de la música i fem fet una postura grupal.
Els alumnes de 4rt han sigut el jurat per a poder otorgar els tres premis que hi havien: millor grup mediambiental, millor desfilada i postura final i millor disfressa de cada grup.
Els guanyadors han sigut els següents:
1r ESO B: premi al millor grup mediambiental
1r ESO C: premi a la millor desfilada i postura final

Ha estat una estona molt divertida. Moltes gràcies als alumnes de 4rt que ens han ajudat com a jurat i al professorat que ha col.laborat. Gràcies a vosaltres ha estat possible! Bon carnestoltes a tothom!

Les millors fotos: