Balls de Saló 3r ESO

Els alumnes de 3r ESO de l’Institut Lacetània han participat durant aquest mes de gener en una sessió de balls de Saló al gimnàs Royal Dance amb el professor Alex.

En aquesta sessió, els alumnes han après a ballar la salsa, a identificar la postura correcta per a qualsevol ball i a reconèixer les directrius en què es basa una competició d’aquest tipus (forma de sortir a la pista, gest d’invitació a la noia per ballar, salutació final i sortida de la pista).

L’èxit de l’activitat ha estat tan rotund que el mateix professor ha invitat tres parelles de cadascuna de les classes a entrenar amb els nois i noies que practiquen aquesta disciplina en aquest gimnàs… de forma gratuïta i durant un mes!

Esperem que futures promocions puguin gaudir d’aquesta activitat i, perquè no, que alguns o algunes “ s’enganxin” a practicar aquesta disciplina tan bonica.