Fira de projectes Impulsem la Robòtica. Tecnologies creatives a l’aula

El passat divendres 23 de Febrer de 2018 l’alumnat de 4tESO, que fa l’optativa Tecnologia, vam participar a la 4a Fira de projectes Impulsem la Robòtica. Tecnologies creatives a l’aula, que es va fer al Cosmocaixa de Barcelona.

En aquesta Fira es mostren els projectes que han fet l’alumnat de 200 centres de Catalunya, aplicant els coneixements adquirits desde començament de curs sobre programació de plaques Arduino/Genuino. En aquest projecte es vol fomentar les vocacions científic-tecnològiques a partir d’un programa que s’emmarca dins de l’educació STEM (acrònim en anglès que designa les disciplines de ciència, tecnologia, enginyeria i matemàtiques)

Aquesta Fira es la part final del projecte Impulsem la Robòtica. Tecnologies creatives a l’aula i en la que vam tenir la visita d’un dels fundadors d’Arduino/Genuino David Cuartielles